MENU
    mm
mm
Preview

Design dine egne klistermærker med QR kode

Design QR-klistermærker med dine egne QR-koder og gør information tilgængelig med et enkelt scan. Ideelt til visitkort, emballage og events. Skab unikke oplevelser og connect med dine kunder.
Leveret hos dig
24. - 29. april
Bestil online
Nemt og enkelt.
Design med logo
og tekst efter ønske.
Fri fragt
ved køb over 179 kr.
100%
tilfredshedsgaranti
Prisgaranti
vi matcher prisen
Brug for hjælp til Klistermærker med QR kode?
Vi sidder klar til at hjælpe dig på
telefon 97155312 eller info@ikastetiket.dk.
  Start chat

Unikke klistermærker gør det let at dele links

Hvad bruger man klistermærker med QR koder til?


Klistermærker med QR-koder bliver mange steder brugt, når man gerne vil lede sin kunde eller gæst videre til en hjemmeside eller en app. Med QR-koden behøver din gæst ikke selv taste et link til et website, men kan bare scanne QR-koden med kameraet på en smartphone.

Det kan fx være restauranter eller cafeer, der i stedet for at have et fysisk menukort vælger, at kunderne altid kan læse en opdateret menu online og måske bestille deres mad via websitet.

Gør store mængder information let tilgængeligt


En QR-kode kan også være nyttig, hvis du har en stor mængde information, som kunderne skal have adgang til,
men som ikke er relevant eller muligt at trykke på en flyer eller i en brochure. Måske bliver informationerne tit opdateret eller måske er det for teksttungt til, at alle kunder ønsker at læse informationerne.

Mange bruger også QR-koder til at lede deres interessenter videre ind på hjemmesiden, uden at kunden skal gøre andet end at scanne QR-koden med sin telefon. Det gør det let at dele lange url'er eller ulogiske webadresser med bogstaver og tal. I kan også lede kunderne videre til en videoguide med QR-koden.

Sådan får du mest ud af dine klistermærker med QR koder


Ved at implementere disse trin kan du maksimere værdien af klistermærker med QR-koder
og skabe en mere interaktiv og informativ oplevelse for dine brugere.

  • Tydelig placering: Anbring klistermærkerne et sted, hvor de er synlige og tilgængelige for mÃ¥lgruppen.
  • Instruktioner: Tilføj korte instruktioner eller et incitament til at motivere folk til at scanne QR-koden.
  • MÃ¥lgruppeorienteret indhold: Tilpas QR-kodeindholdet til din mÃ¥lgruppe for at øge engagementet.
  • Analyse: OvervÃ¥g og analyser resultaterne ved hjælp af analyseværktøjer for at evaluere effektiviteten af din QR-kodekampagne.
  • Opdatering: Opdater QR-koderne efter behov for at sikre, at de altid linker til aktuel og relevant information.
5/5 1